Sayfalar

8 Temmuz 2010 Perşembe

• Sıradışı Olaylar

İşte,
benimle birlikte Türkiye'den çok konuşkan bir oğlanla, bir hanım kızımız daha vardı.
Oğlumuz kadın etkileme ustası ve ilgi çekmek için başladı konuşmaya. Anlattı, anlattı, anlattı.
Çalışırken çok yardım etmeyen hanım kızımız sanırım çocuğun çenesinden etkilenip ona yardım etmeye başladı.
Ben işleri onlara bırakıp başka şeyler yaptım.
Anlatılanlarla gerçek arasında mantıksal büyük uçurumlar olmasına rağmen adamımız susmadı.
Hanım kızımız da ağzı açık dinledi. O da anlattı tabii. - Vay dedim insanlar neler yaşamış.
Bizim oğlan tam başardı diyorken hanım kızımız gönüllü olduğu işi bıraktı.
Geldiğinden beri karın ağrısından söyleniyordu.
Hasta olduğunu ve gittikçe karın ağrılarının arttığını söyleyen hanım kızımız izin istedi ve gitti.
Bizim oğlan sustu tabii.
Anlattıkları şeylerdeki hakikatı oranlarsak 20 kilo un içindeki bir plastik bardak dolusu tuz olan birisi bana fazla bir şey anlatmaz sanırım. En azından anlatmasın. Hanım kızımızdaki hakikatler ise 20 kilo un içerisindeki 2 plastik bardak dolusu şeker kadar. Hanım kızımız oğlumuzdan biraz daha tutarlı atıyor. Oğlumuz bana sigara ısmarlayıp ardından işten kaçmayı planlıyordu. Kendi sigaramı içtim. - Git dedim. Gönülsüz bir insandan bir bok olmuyor. Yaptıkları işlerin ardından bir kişinin ortalığı da toplaması gerekiyor.
Bu olaylar üzerinden üç dört saat geçti.
Telefon çaldı. Baktım. Tanıdık birisi. Hanım kızımızın işte olup olmadığını sormak için aramış. Bende rahatsız olduğu için erkenden gönderdiğimizi söyledim. Adam telefonu yanındaki adama verdi. Erkek arkadaşı imiş. Saati filan teyit etti. Teşekkür edip kapattı.
Hanım kızımızın neden o kadar yardım sever olduğunu, oğlumuzun atmasyonlarının değil, başka planlar için gerekli hoş görünme durumu olduğunu anladığınızda...
Çeşit çeşit insan işte

Çal çene giderken arkadaşlar yaptıkları bir hamura hem şeker hem de tuz koymayı unutmuşlar.
Eskiden olsa dert ederdim. Paspastan sonra ara sokağa bakan kapıya oturup sigaramı yaktım. Dumanını ara sokağa çöp kutularına doğru üfleyip güldüm. Hava sıcak zaten iki bardak şekerle bir bardak tuzu mu dert edeceğim.
Hadi iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder