Sayfalar

26 Şubat 2009 Perşembe

• Criterion Books

Artık kitapçıları da yazayım.
İlk olarak Crition Books... Cumartesi günü bir iş için dışarı çıktım. Ama gittiğim yer kapalı olunca geri döndüm. Yolda yürürken ikinci katta bir kitapçı gördüm ve açık olma ihtimalini düşünerek içeri girdim. Bir arakadaşın aradığı bir kitabı sordum, kitabın yazarının başka kitaplarını çıkardı ama aradığım yoktu. Sonra sahafın sahibi ile konuşmaya başladık. Tabii iş Orhan Pamuk'u konuşarak devam etti. Benim de kitapçılık yaptığımı söyledim ve işlerin zorluğundan şehrin pahalılığından bahsetti. Sonra beni kıymetli kitaplarının olduğu bölüme götürdü ve Ernest Hemingway imzalı bir kitabını gösterdi. Tabi soccer (burada futbol denince amerikan futbolu anlaşılıyor ve insanlara "soccer" demeniz gerekiyor) üzerine konuştuk. Ünlü bir Türk takımı var dedi: Fenerbahçe. (Kimileri sevinecek namımız taa oraya gitmiş diye) 'Soccer'ı sevdiğini söyledi. Vancouver da doğmuş ve Amerikan kültüründen şikayetçi "Canadian" hiç bir şey yok dedi. Daha fazla bir şey yazmadan fotografları ekleyeyim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder