Sayfalar

1 Şubat 2009 Pazar

• ve hiç'in içi açılır

bindiğim trende:
japonlar
çinliler
taylandlilar
koreliler
hindular
pakiler
vietnamlılar
sri lankalılar
bangladeşliler
araplar
azeriler
iranlılar
ruslar
fransızlar
italyanlar
almanlar
ispanyollar
doğu avrupalılar (slavlar vs.)
afrikalılar
hispanikler ve diğer güney amerikalılar
okyanus adalarından gelen yerliler
ve tabii anglo saksonlar
bir de buranın 'birinci sınıf' vatandaşları sayılan yerliler bu kadar çesit içerisinde bir yere gidiyorum. durun bakalım ne olacak. şimdilik eğlenceli birkaç sahafa gittim, bayağı kitapçı ve alışveriş merkezi gezdim. Sonunucusu mecburiyetten. kütüphane, opera, işime yaramsa da tiyatro hemen okulun yanında.
Haftasonu Chinetown'a Çinlilerin yeni yıl kutlamlarını izlemeye gittik. Yeni OX (boğa ya da öküz diyebilirsiniz) yılına girdiler. Her yerde öküz kıyafeti, maskesi, kuyruğu, boynuzu takmış insanlar görebilirdiniz. Birde kapıların üstüne ortadan kesilmiş bir lahana asmışlardı. Anlamadım ama sanırım iyi dileklerini böyle anlatıyorlar. ya da kesilmiş lahana bir tür koruyucudur.

2 yorum:

  1. Ve HiÇ taa oralarda, zor inandim :)

    YanıtlaSil
  2. yaa bende inanmiyorum
    bazen sabah evde uyanacagim diyorum
    ama uyanmiyorum

    YanıtlaSil