Sayfalar

28 Mart 2009 Cumartesi

• TGIF

Mart'ın son günleri. Türkiye'de seçim var. Bu seçim bana 29 Nisan 1994 tarihinde yapılan yerel seçimleri anımsatıyor. Türkiye'nin kriz içinde olduğunu açıklamak için hükümet kriz sonrasını beklemişti. 1994'te bunun adı 5 Nisan Kararları olmuştu. Bu sefer toplu bir pakettense çok daha dağınık bir şekilde uygulanacak bir ekonomi politikası devreye sokacaklar. Yine de bir şekilde kendilerinin yıpratmanın en güzel yolunu seçecekler işte. Belki hayalciyim ama esas politik mücadele seçimden sonra ortaya çıkacak. Eğer kriz ağır bir şekilde yansımadıysa bunun sebebi seçimdi. Neden birkaç güne ortadan kalkacak. Bakalım ne olacak?

Burada hava yağmurlu diye çok seviniyorum. Yağmurdan çok keyif alıyorum. Ben mi tuhafım yoksa hava mı, bilemiyorum.
Bazı bitkilerin öyle bir kokusu var ki buraya koymak istiyorum ama imkan yok. Bu yağmur, bahar... filan insanın duyargalarını açıyor. Kiraz mevsimi geldi ya ondan sanırım.

Burada cuma günleri kutsal sayılıyor. Kutlama günü filan diyorlar. Başlık da biraz oradan geliyor: thank god its friday -tgif- Bizde ev arkadaşlarıyla Endozya mutfağını tanıma seferiyle bugünü kutladık. Bakalım o da nasıl olacak?
Bugünler de Japonların festivali var, aynı zamanda rock festivali önümüzdeki günler de kiraz mevsiminin kutlanması var. Çok şey var bu baharda... İnsanlar filan... Bir de benim tembelliğim olmasa iyi olacak...

Ev bulmuş birisi olarak bir nisan şakamı 15. kattan yapacağım. Ev arkadaşım bir Fransız ve adı da François (Fransuva)... Komedi gibi gelip beni buldu adam. İşte böyle bizim postacı geldi bakalım ne olacak.

:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder