Sayfalar

15 Eylül 2009 Salı

Sultan-ı Yegah - 1979 - Nur Yoldaş


1. Mihrimah (Muhayyer Kürdi)
2. Saki (Nihavent)
3. Kömür Gözlüm (Hüseyni)
4. Disko Segâh (Segâh)
5. Nagehan Bustan Fasli (Humayun)
6. Sa'd-Abad (Buselik)
7. Mahur (Mahur)
8. Defter-i Divanimiz (Hicaz)
9. Nedir Yarabbi Derdim (Ferahfeza)
10. Sultan-i Yegâh (Sultanîyegâh)


Nedenini bilmiyorum. Nur Yoldaş ismini orada burada duymuşuzdur. Özellikle Ankara'da Melih Gökçek'in konserlerine çıkıyordu. Daha da eski TV 1'in program aralarında birer parçası ile görünürdü. "Yoldaş" lafının "korkunç" bir anlamı olduğunu biliyordum. Ama onu kötüleyen televizyon kanalında bunu soyad olarak kullanan bir kadının çıkmasına şaşırıyordum. Anımsadıklarım bunlar. Nur Yoldaş nasıl bir insandır bilmiyorum. Üzerine bir şey de okumadım. Bu albümde ne bulduğumu tam anlatamasam da size öneriyorum. Yani ki ben de zarımı atıyorum. Belki dinleyince...

Birkaç parçayı Radyo CıZıRTı'ya attım oradan dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder