Sayfalar

11 Kasım 2009 Çarşamba

M• Buğdayın Türküsü • 1979 • Yeni Türkü

İlk kez (kendi arşivimden) bir albümü sizlerle paylaşıyorum.

Sevdiğim filmlerin/albümlerin orjinal kayıtlarından elde pek bir şey kalmadı. Kitaplar kadar sahip çıkamadım. Çünkü bizde insanlar verdikleri sözleri/sorumlulukları unutma becerisine sahip. Bunu yüzlerine söylediğiniz de suçlu (mülkiyetçi, küçük burjuva filan) oluyorsunuz. (Bunu diyenlere pişkin diyoruz. Bu arada "mülkiyetçilik" başka bir şeydir.)

Daha önce blog sayfalarında bu albüm hakkında yazmıştım.

Altta ki başlığı tıkladığınız da ulaşabilirsiniz.

  • Buğdayın Türküsü
  • Sardunyaya Ağıt
  • Gelincik
  • Bekçi Kazım
  • Mapushane Kapısı
  • Beyazıt Meydanı'ndaki Ölü
  • Sonbahardan Çizgiler (Mamak Türküsü)
  • Özgürlük
  • Bir Ölü Daha Geçti
  • Sen
  • İşçi Marşı

4 yorum:

  1. Aynı taktiği bende kullanıyorum .Kitapta korsan okumak yerine kütüphaneyi kullanıyorum.Diğerlerinde de hoşuma giderse orjinalini ediniyorum.Tüm yazınızın altına imzamı atarım çünkü bu durumda bende küçük burjuva oluyorum.

    Yeni Türkü'yü çok sevrim .Albümü hemen indirip dinlemeye başlayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende bütün cdleri var ama henüz bu albümün cdsine ulaşamadım yeni baskısı bu ay çıkacaktı bu albümü cdye yazdırıp cd arşivime eklemek istiyorum sizden ricam albümü flac yada 320 kbps yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Yukarıdaki "buradan" yazan yerden indireceğiniz kayıt dışında yardımcı olmam zor. Plaktan aktarılarak oluşturulan cd kayıtı ise elimin altında değil.

    YanıtlaSil
  4. ilgi ve alakanıza çok teşekür ederim

    YanıtlaSil