Sayfalar

1 Mayıs 2010 Cumartesi

• Mayıs, Bir

İnsanlar birbirine yakıştığında sadece bir demet çiçek alıp onları kutlamaya gidelim. Yakışanı bu gibidir geliyor.

Efenim "bir mayıs" gelmiş. Evvelden bizlere öğrenci denirken tam kendi günümüz olarak göremezdik. Aslında çalışıyorduk. Hep çalışıyorduk, yine de ilk kimliğimizde denildiği gibi "öğrenci"ydik. Ama bugün bizim bayramdır kardeşim. Ben kendimi tanımlarken "emekçi" olmayı diğer bütün efsanevi sıfatlara karşı içten buluyorum. O benim ben de onlardanım diyorum.

Bir bir mayıs daha gelmiş efendim. Emekçi olmak öğrenci olmaya çok yakışıyor o yüzden insan elinde bir demet karanfil alıp "bir mayıs"a gitmek istiyor. Ortaokulda kaçıp gittiğimiz o ilk bir mayıs gibi. İnsanlar birbirine yakıştığında oraya elde çiçekle gidilmeli. Bir karanfil öğrenciye verilmeli gerçeğin acımasız gücüne karşı orada olduğundan bir tane işçiye vermek lazım kafasını eğip o günü görmezlikten gelmediği için. Bir çiçekte size olsun. Bahardır gündür gönlü kalmasın kimsede..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder