Sayfalar

19 Ağustos 2019 Pazartesi

Dolamayı Dolamayı (Kıbrıs Türküsü)


Dolama Dolamayı
Getirin Bağlamayı
Nerden Öğrendin Hanım
Sen Oyun Oynamayı

Çiğ (yağmur) Yağar Tekerlenir
Öptükçe Şekerlenir
Çiğ Yağar Yerde Kalmaz
(Bu) Güzellik Sende Kalmaz

Akşam Ben Uyumadım
Uykuma Doyamadım
Gasavet Bastı Beni
Yâr Gelmiş Duyamadım

Çiğ Yağar Tekerlenir
Öptükçe Şekerlenir
Çiğ Yağar Yerde Kalmaz
(Bu) Güzellik Sende Kalmaz

(Kıbrıs) Rüştü Eriç-Ahmet Yamacı


dolama dolamayı
getirin bağlamayı
yavrum nerden öğrendin
sen böyle oynamayı

aman aman elinden
öpsem dudi dilinden
aman aman elinden
sarsam ince belinden

yağmur yağar tekelenir
öptükçe şekerlenir
yağmur yağar yerde kalmaz
bu güzellik sende kalmaz

akşamdan uyumadım
uykuma doyamadım
gafilet bastı beni
yar gelmiş duyamadım

aman aman elinden
öpsem dudi dilinden
aman aman elinden
sarsam ince belinden

yağmur yağar tekelenir
öptükçe şekerlenir
yağmur yağar yerde kalmaz
bu güzellik sende kalmaz

iki civan oyunda
elma tüter koynunda
ne güzel oyun oynar
köçeklik var soyunda

aman aman elinden
öpsem dudi dilinden
aman aman elinden
sarsam ince belinden

yağmur yağar tekelenir
öptükçe şekerlenir
yağmur yağar yerde kalmaz
bu güzellik sende kalmaz

Kıbrıs, kaynak kişi: rüştü eriç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder