Sayfalar

11 Ekim 2008 Cumartesi

• Kaydetmeye dair,

Kırmızı bir kuştur soluğum
Kumral göklerinde saçlarının
C. Süreya, San
Ölüleri yağan karda
Donmuş gözlerinin arası
C. Süreya, Kars
Biliyorsun ben hangi şehirdeysem
Yalnızlığın başkenti orası
C. Süreya, Göçebe

kaydetmek isteyişim geçtiğim yeri görmek içindir. sıra ile gidiyorum. örneğin daha e. ayhan'a geçmedim. gülüyorum... aklıma bir şey geldi. blog içerisinde kimi şairlerin çokça olması sadece onlara özel bir ilgidendir. yani ki, günçe'nin ve arkadaş'ın bütün şiirlerini koymaya çalışacağım. hem az şiirleri var, hem de benim için önemliler.

herkesten aynı tepkiyi almak için bunları oluşturmuyorum. herkeste benden aynı tepkiyi beklemesin. sonra bir de her yerde elimin altında kitaplarım olamayacak. ciddi olarak bunu da düşünüyorum. aradığımı aradığımda bulmak isterim.

e. cansever'e geçemedim çünkü birinci cilt (adam'dan) kayıp, bulamadım. daha doğrusu gitti gelmedi. sağolsun 'şiirsever' arkadaş kitabı yemiş. çok kültürlü olunca sorumsuz olabiliyor insanlar. fazla kültür ağır geliyor o yüzden sorumluluğu komşuya bırakıyorlar ya da sokağa.

şiirleri copy-paste yapmıyorum. bir kısmını yazıyorum ya da kitap ile karşılaştırıyorum. şiirin yayınladığı kitap ya da dergi elimde yoksa koymuyorum.

bir süre sonra yaptıklarımdan sıkılıp silebilirim. tabi telif mevzu da sorun olabilir. (bu arada blogu özel üyelik üzerinden kısıtlama düşüncem var. Sanırım 100 kişi okuyabiliyor. Bu da bana yeter. telifi de çözer)

bir kaç etiket daha ekleyeceğim. öykü, mizah, karikatür, anı, anekdot, tarih, mektup, biyografi vs.

sizin gördüğünüzü ben, benim gördüğümü siz görmeyebilirsiniz. bu yüzden blog'ta aynı şeyleri beklemeyin. karşılığı gelmeyebilir ya da dizilişte bir mana aramayın. C. Süreya'nın 'Üvercinka'sı yayınlanalı elli yılcık oldu o yüzden bu ayı C. Süreya'ya ayırdım. Beğendiklerimi atacağım. Ay sonuna biter heralde.

istediklerinize dair her zaman kolaya kaçmayın birazda zoru seçin: bana mail atın. ama bu sinirlenir, ağzını bozar filan diyorsanız elinizdekini kaybetmekten korkarsanız, birbirimize şuncacık saygımızı tarumar olur diyorsanız evinizde oturup bekleyin. arkadaşın bıraktığı sorumluluk size eşlik edecektir.

- kaydetmek
- yol görmektir
- kaydetmek
- bir geriye bakıp tabiy daha da çok yol alabilmektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder