Sayfalar

3 Nisan 2009 Cuma

• Yaklaşan bulutlar neyin habercisi

- Yaklaşan bulutlar neyin habercisi?
- Bizim uzaklaşmadığımızın.
- Daha ne kadar sürecek bu hava?
- İçinden geçene kadar.
- Niye sırıtıyorsun?
- Bilmiyorsun... bilmiyorsun...
Ara verme zamanı geldi sanırım.
Mart ayı en çok zamanım olan aydı.
Ama ne yaptığımı bilmiyorum.
Yine de bir şekilde kullanmaya çalıştım ve artık bundan sonra çok boş zamanım olmayacak.
Bu yüzden biraz ara verme zamanı.
Nasıl olacağını göreceğim.
Yeni bir basamak...
Şimdilik hoşçakalın.

- bulutlar geliyor yine. eve yazacağım: "burada bol bol bol bol bol bol bol bol bol yağmur yağıyor".
- güzel oluyor. fırtına çıkmasını bekliyorum. bizim evi de uçuracak bir fırtına.
- Bunun için mi bana "bilmiyorsun" dedin.
- sana deseydim beklemezdim.
- haa
- yaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder